sâmbătă, 2 aprilie 2011

Castigatorii concursului „Tu ce ti-ai cumpara dintr-un magazin magic?”

Cristina Colotelo cred ca mi-as cumpara un album foarte special, cu imagini care sa-mi desluseasca menirea lucrurilor, intamplarilor din viata mea. :)


Carmen Marina Mi-as cumpara ... inspiratie sa-mi fericesc jumatatea in fiecare zi din cea mai frumoasa perioada din viata mea si o bagheta magica cu care sa prelungesc perioada la nesfarsit

Mihaela Sofian mi-as lua intii si-ntii cimpul de papadii de pe raftul din stinga, cel mai de sus; apoi cutia de colorat peretii dupa cum e cerul in tinuturile din Nord si tichia care nascoceste cele mai frumoase cintece, dupa cum simte in fiecare clipa cel ce-o poarta.

Bogdan Mateescu Eu mi-as cumpara urmatoarele 5 albume ale voastre. Nu de alta, dar n-as avea rabdare sa le astept atat de mult ca pe primul :)

Gabriela Olaru daca ar exista un magazin magic....un singur lucru as vrea...o viata cu zimbete si fericire pentru mama mea....

Bogdan a primit CD-ul la concert:)
Cristina o sa il primeasca zilele astea;)

Carmen, Mihaela si Gabriela, scrieti-ne pe adresa bimsromania@gmail.com unde sa va trimitem CD-ul:)

Niciun comentariu: