miercuri, 17 martie 2010

Jordas scrie frumos despre noi

"Cine mă cunoaşte ştie că nu-s uşor impresionabil, până la 30 de ani am văzut tot felul de chestii, am fost prin diverse locuri, m-am suit în Turnul Eiffel - am dat puţin din cap, m-am dat jos şi-am plecat, m-am plimbat cu gondole/bărci/maşini diverse - am schiţat o mimică mai mult neutră apoi mi-am văzut de drum.. pentru că sunt atât de previzibile lucrurile astea, te-aştepţi ca Turnul Eiffel să fie înalt şi grandios, te-aştepţi să găseşti lux şi tehnologie într-o maşină germană de ultimă generaţie.

Dar când ceva sau cineva mă surprinde (mai ales în mod plăcut), reacţionez altfel. Cum s-a-ntâmplat în seara asta, cu băieţii de la Butterflies in My Stomach, de-i ascult de câteva ore în continuu ..."
Restul articolului .... pe blogul lui

Niciun comentariu: